Brev:
Køreferie med lille barn
8. december 2008
Alder:
10 mdr.
Køreferie med lille barn
Kære Helen,
Vi skal på ferie i Frankrig i uge 6, der er 1600 km, og jeg vil derfor høre om det er ok, at have vores søn på 10 1/2 måned (på dette tidspunkt) med i bil? Vi tager en overnatning, så det er ca 8 timer i bilen pr. dag.
Er det for meget for sådan en "lille fyr"? Og hvordan vil du råde os til at gøre? køre om natten? om dagen m.m.?
Mange venlige hilsner
Tina